השר ארדן: כלי האבטחה החדש שקיים בכל תחנת משטרה

    מוטי סבן No Comments on השר ארדן: כלי האבטחה החדש שקיים בכל תחנת משטרה

    במהלך ביקור השר לביטחון פנים גלעד ארדן ביחידת הרחפנים של המשטרה, נחשף: צוידו כל תחנות ויחידות המשטרה ברחפנים ונעשה בהם שימוש במבצעי המשטרה השונים.

    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערך האבטחה בישראל עובר על העת שינויים וחידושים. באחד מהם נחשבת ישראל למובילה בעולם – הרחפנים. אם זה במהלך אבטחת אירועים גדולים, או אספקת מודיעין חשובה במבצעים שונים, נעזרת המשטרה ברחפנים.

    היום (שני) ביקר השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, ביחידת הרחפנים של משטרת ישראל. במהלך הביקור הוצגו לשר הדגמים השונים של כלי הטיס הבלתי מאוישים של המשטרה וכן בוצעה הדגמה של הפעלה מבצעית של אחד הרחפנים המתקדמים שבידי המשטרה.

    אחד השינויים העמוקים שנערכו במשטרה בשנה האחרונה בשירות הרחפנים, מדובר בשימוש קבוע וכחלק מהמערך של המשטרה, כחלק מהמדיניות  צוידו כל תחנות ויחידות המשטרה ברחפנים ונעשה בהם שימוש במבצעי המשטרה השונים.

    השר ארדן אמר: "הנחיתי לקדם תכנית הפעלה ארצית של מערך רחפנים במשטרה לצורך הרחבתו והעצמתו. ישראל היא מדינה קטנה ולכן באמצעות מערך רחפנים ניתן לכסות שטחים מורכבים ולייצר הרתעה ואכיפה משופרת. הרחבת השימוש ברחפנים תתרום למאבק בטרור, בארגוני פשיעה, ובמעקב אחר יעדים מודיעיניים".

    WhatsApp Image 2018-06-04 at 17.53.01



    0 תגובות